Puan vermedi·208 syf.····Okunma: 04 Aralık 2022 12:56 Harikaydı. Tek kelime ile harikaydı. O kadar sürükleyiciydi ki elimden bırakamadım.
Kitapta hayvanlara yaptıklarımız bize onların gözünden gösterilmiş oldu. Bizler ki bir can üzerinde sanki onun ruhu yokmuş gibi deneyler yapan insanoğlu, günün birinde ruhunu kaybedip o hayvanların yerine geçerse ne olur görmüş olduk.
Ve yine insanoğlunun aklını kullanmaya kullanmaya gitgide aptallaşırken, maymunların kendini geliştirip nasıl evrildiğini görüyoruz.. İnsan okurken ürperiyor.