Ben yeni bir kalemle tanıştım. Kitabı ilk gördüğümde nedense beni çok derinden çağırmıştı.
@semasoykan daha önce hiç okumadığım bir yazardı. Yine iyi ki tanıdım ,hayatına konuk oldum dediğim bir yazarla tanıştım. Türk yazarlar harikalar yaratıyor. Dili incelikle nakış nakış dokuyan yazarları okudukça gurur duyuyorum her cümlesinde.
Gelelim #adsızroman 'a ...
Tarihi okumak ,kanlı olaylara şahitlik etmek yıllar sonra kurgu da olsa beni derinden etkiliyor. Yazar öyle güzel anlatmış ki, bazen Janset olup Çerkes sürgününde barbarca katledilen tanıdık yüzlerin gözlerindeki yaşları gördüm bazense Elbruz' la Jankat arasında kalıp aşk mı vefa mi seçemedim...
Kitap evlerinden , yurtlarından vahşetle sürülen, soykırıma kurban giden Rusların barbarca katlettiği Çerkeslerin hayatını bütün çıplaklığıyla gözler önüne seriyor. Kesinlikle okunmalı!!!
Çerkes düğünlerinde neşeli nağmelerde bile bir hüzün saklıdır sanki...
Bu kitabı okuyunca geleneklerine ,zerafetlerine hayran kalırken, yüreklerindeki o derin acının kaynağını öğreneceksiniz. Özellikle Çerkes arkadaşlarıma tavsiyemdir.