·168 syf.····Okunma: 04 Aralık 2022 20:01 · Kar, yoksulluk, acemilik, devrim ve dahası…
Henüz mezun olmuş 25 yaşında bir doktorun, hiçbir staj almadan direkt köy hastanesine atanması ve bu gencin başta saydığım ve saymadığım birçok zorlukla mücadele ederek geçirdiği günleri anlatan bu kitabı çok sevdim.
Tüm bunlar olurken, bir taraftan doktor değişim geçirirken diğer taraftan Rus idaresinin değişimini de yandan yandan takip ediyoruz.
Okumayı sürdürdükçe eserin sayfalarını yaşıyor gibi hissettim, çok tatminkâr hislerle bitirdim. Çok hafif ve akıcı anlatımı olan, çok az insan ve yer adı geçen, dolayısıyla okunması kolay bu esere mutlaka şans vermeli.