·148 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Aralık 2022 23:31 Merhaba
Yine çok sevdiğim yazarlardan biriyle geldim . Jack LONDON ben en çok Martin Eden kitabını seviyorum ama bu okuduğumda çok güzeldi. Normalde hikayeleri pek sevmem aslında kısa olan, yarım kalmış şeyleri sevmem ama ne yalan söyleyeyim ben boyle güzel hikayeler okumadim. Dilini, üslubunu o kadar seviyorum ki bu yazarın ne desem boş Kitabımız 5 hikayeden olusuyo
Meksikalı
Alın teri
Bir Kalem Pirzola
Arabacı ile Doğramacı
Enseleniş
Ben en çok Bir Kalem Pirzola hikayesini sevdim klasik kitapların en çok şu yönünü seviyorum; hani sizi o mekana alır götürür ya gerçekten dünyayla bağlantınız kesilir . Yazar o durumu anlatırken sizde yaşarsınız, hissedersiniz. Ben en çok bu durumu seviyorum
Kitabı elbette tavsiye ederim
Mutlu okumalar