Kitapta özel gereksinimli bir bireyin hayat mücadelesi anlatılıyor,bu mücadelede ki en büyük destekçisi de annesi,insanın isterse önünde hiç bir engel olmadığı ve herşeyi başarabileceğinin anlatıldığı bir kitap,çok severek okudum,herkese tavsiye ederim.