İncelemenizi okuduğumda çok şaşırdım. Şiirden hiç anlamadığınızı üzülerek gördüm. Kitaptaki şiirlerin İkinci Yenici’lerin devamı niteliğinde ve üst sınıf şiirler olduğunu düşünüyorum. Keza İnkılap Yayınevinden ve editörlerinden bu kitabın geçip çıkmış olması dahi kitabın ne denli iyi olduğunu ispatlar. Öte yandan Çanakkale 18 Mart Üniversitesi’nde öğretim üyesi bir hocamız doçentlik tezi için incelemekte bu kitabı… Edip Cansever’in Yerçekimli Karanfil’i
, Turgut Uyar’ın Dünyanın En Güzel Arabistan’ı neyse Yusuf Ergüven’in Yakınsama’sı odur. Modern dönem şairleri arasında kanaatimce en iyi şairlerden birisidir. Bence biraz daha şiir kitabı okusanız fena olmaz. Sevgiler.