Vildan ÇetinKök
Bir ailenin etrafında gelişen, herkesin hikayesini kendi ağzından bilinç akışı tekniğiyle anlattığı, suda yayılan halkalar gibi birbirini izleyen olaylar örgüsü içinde aşk, ihanet, tasavvuf, sadakat, entrikayla örülmüş, drama ve komedinin, karanlıkla aydınlığın dozunda harmanlandığı bir zamane masalı.
YORUMUM;
Sesin ardından kök kitabını okumam biraz zaman aldı. Fantastik türünden sonra okurken ciddi anlamda beni mutlu eden kitaplardan biri oldu. İlahi adaletin o kadar güzel ve nizamı bir şekilde tecelli etmesini okuyunca istemsiz yüzümde bir gülümseme oluyor. Selinin iç dünyasında kendisi ile olan savaşının bir kısmını okuduktan sonra bu savaşın etkilerini kök kitabında gördük.
Aile bireylerinin Selinin hayatında nasıl bir değişikliğe sebep olduğunu tüm gerçekliği ile gördüm kitapta. Yazarın kitapta vermek istediği mesajları her çeşit yol ile aktarması beni güldürdü. Kapıyı açmazsanız pencereden girerim, pencere açmazsanız çatıdan ora da olmadı bacadan der gibiydi bu beni kitaba daha fazla bağladı. Kitapta Eceyi boğmamak için kendimi zor tuttum.
Kaos, entrika, gizemli olaylar ve saklanan büyük sırlar... sırlar sonsuza kadar gizli kalır mı? Tabi ki kalmaz. Kitabın sonu kesinlikle beklediğim gibi değildi. Hadi be dediğim oldu. Kitaptan öğrendiğim güzel şeyler oldu. Mesela kimseye güvenmemem gerektiğini buna ailende dahil. Hayat insanı olduğu noktadan kilometrelerce öteye fırlatabiliyor.