Puan vermedi·256 syf.··
2022 4. kitabı
Kitabı dinledim storytelde çok keyifliydi. Heyecanla olaylara kaptırdım kendimi 2 günde bitti. Yazarın okuduğum ilk kitabı ama bundan sonra kesinlikle ağır klasiklerin arasına sıkıştıracağım bir yazar oldu. İnanılmaz akıcı ve güzel bir olay örgüsü vardı. Okuyucuyu içine çekiyor ve olayları birlikte çözüyoruz adeta her defasında aaa evet derken buldum kendimi. Monte nin ikinci cildindeyken biraz ara vermek istemiştim çok güzel gitti. Soğuk kış gecelerinde kahveni filan alıp okumalık bir yazar bence dünyadan uzaklaştırıyor. Dinlerken iyiydi ama en yakın zamanda kitabını alarak da test etmem lazım.
1000Kitap
Ölüm Sessiz GeldiAgatha Christie · Altın Kitaplar · 20174,203 okunma
·
110 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.