Kitap tam bir efsane..
Kitabı 6 ay önce okumuştum. Kitapta yazılan her cümle noktası noktasına hatırımdaydı ama ismini bir türlü hayırlayamıyordum. Sonunda buldum. İlk sayfadan son sayfaya kadar o kadar heyecanlı ki bitirmeden bırakmak istemezsiniz. Ortalama 8 saat süren bir olay ve olayın her kısmında ayrı bir ters köşe. Yazmakla anlatılmaz gerçekten okunması gereken bir eser.