Yazarın kitapları oldukça sağlam temele sahip. Genellikle mitolojik hikayeler temel alındığında yazarlar çok fazla yeni hikaye ekleyip karakterin doğasından apayrı şeyler yazabiliyorlar. Ama bu kitap gerçekten çok iyiydi. Özellikle şu anda Yunan ve Roma mitolojisi dersi aldığımdan dolayı oldukça ilgi çekici geldi ve mitolojik karakterler daha anlaşılabilir oldu.
Sadece tek bir sıkıntı var. O da Akhilleus'un ölümünün farklı bir şekilde yazılmasıdır. Onun dışında mükemmeldi.