3/5
4/10
Verity kitap yorumu ile geldim. Ben yazarı ilk olarak İt Ends With Us kitabı ile tanıdım ve gerçekten sevdiğim bir kitaptı ama Verity ile ilgili aynı şeyleri söyleyemeyeceğim. Yine çok önerilen bir kitaptı ve ben yine beklentiyle başlamıştım. Asla karşılamadı diyemem çünkü kitapta gerçekten gerildiğim heyecanlandığım ve merak ettiğim yerler vardı bu duyguları yazar çok iyi geçirmiş, konusunu da beğendiğim merak ettiğim bir kitaptı ama karakter gelişimi ve olay örgüsü açısından aynı şeyleri söyleyemem. Öncelikle kitapta mental sağlığı iyi olan bir Allahın kulunu dahi size göstermem gerçekten kitabı okurken bu kısımlarda o kadar sinirlendim ki bir ara kafamı hangi duvara vursam diye bakınıyordum. Kitabın başlarında Lowen'a nötr şeklindeydim ve o şekilde devam etseydi sevebileceğim bir karakter olabilirdi ama bu şekilde devam etmedi. Jeremy zaten asla sevdiğim bir karakter olmadı tamamen yazılmak için yazılmış bir karakterdi ve ben babalık konusunda yine çok başarılı olduğunu düşünmüyorum. Verity de genel olarak sevdiğim bir karakter değildi ancak dediğim gibi kitapta psikolojisi iyi olan bir karakter olduğunu düşünmüyorum ama bana gmre Verity gerçekten iyi bir yazar olarak nitelendirelebilirdi tabii ki bunun ruhani durumunun da büyğk bir etkisi vardı ve Verity bence yine zeki bir kadındı. Lowen'ın aksine. Yani okuyucu olarak siz bile bazı olayları öngerebiliyorsunuz ama salak Lowen'ın aklına jeton düşene kadar neler oldu neler.Ve kitabın sonu çok saçmaydı. Arkadaşım önerdiği zaman sonunda kafayı toparlayamayacaksındemişti ve gerçekten de toprlayamadım. Sonu aşarı gereksiz ve hak etmeyen bir sondu tabii ki her hata dünya üzerinde karşılığını bulmaz ama ben daha etkileyici bir son olmasını beklerdim Lowen ve Jeremy'i bir ilişki içerisinde tutmak bana göre gereksizdi.Kitap boyunca üzüldüğüm karakter çocuklardı. Hiçbiri böyle bir hayatı hak etmemişti bemce. Özellikle o aileyi ama maalesef ki aile seçebilme lüksümüz olan bir durum değil. Collen karakter gelişimlerini yeterli kadar okuyucuya geçirmese de ben duyguları yeterince geçirebildiğini düşünüyorum kitabın. Gerçekten duyguları iliklerime kadar hissettim ancak olay ve karakter tavırları kitabın bu artılarını götürüyor. Gerilim, heyecan, sinir ve merak duygularını hissettmek istiyorsanız gerçekten okumalısınız ancak hazır olmalısınız kitaptan sonra kafanızı toplayamayacaksınız.Gitmeden son bir şey eklemek istiyorum, her ne kadar karakter gelişimi gözleyemesek ve düzgün sona kavuşamasak da karkaterlerin tuhani durumlarını psikolojilerinin bozukluğunu yazmak da bir başarıdır. Karakterlere bu kadar sinir olmak da yazarın bazı duyguları iyi geçirdiğini gösterir ancak dediğim gibi bu kadar karmaşaya da gerek yoktu bence. Özellikle İt Ends With Us gibi bir kitap sonrası ister istemez yazara ve kurguya beklenti oluşmuştu maalesef İt Ends With Us kadar etki etmedi. Şimdiden okuyacaklara keyifli okumalar.