Ömer'im Zülfü'm Livaneli'm sesi gibi kadife kadife yazmış yine..
Okurken insanın içini acıtsa bile olaylar altında yatan o yumuşak,o insancıl,o anlayışlı üslup her kitapta sarıyor beni...
Kalemine,yüreğine sağlık ömrü uzun ve sağlıklı olsun ki bol bol yazsın bizler için...