Kitap çok güzel ve çok duygusal bir kitap herkesin okumasını tavsiye ederim Sadako 1943 ve 1955 yılları arasında Japonyada yaşamış küçük bir kızın gerçek hikayesini anlatmaktadır Amerika Birleşik Devletlerinin Hiroşimaya atom bombası attığında Sadako da oradaydı bombanın yaydığı radyasyon sebebiyle Sadako bu olaydan 10 yıl sonra lösemiye yakalanarak maalesef hayatını kaybetti