Ben böyle bir şey görmedim abi ne olup bitigide beli deyil bu kitabın içinde bir adam var adam bir yerde utaniyo sonra kim olduğunu fln hatirlamiyo sonra işte gecelik varmış üzerimde diyo sonra yok deyil galiba yerde duruyo diyo yani önce hayal ettiğini söylüyor sonra yaşadığı anı anlatiyo ben bişey anlamdim anlayan okuyan varsa yoruma anlatsın