Geçmiş ve geleceğin iç içe olduğu bir aşk. Bazen onu unutup hayatınıza kaldığınız yerden devam edersiniz fakat kader o kişiyle sizi öyle bir zamanda bir araya getirir ki buna siz bile inanamazsınız. İnsanın ne kadar hayatında biri olursa olsun eğer bir insana aşık olmuşsa ve gerçek anlamda sevmişse asla unutması mümkün değil.
Kitabın sonu çok şaşırtıcı mı yoksa tuhaf mı bilemedim. Ama çok şaşırdım…