·282 syf.····Okunma: 09 Aralık 2022 00:00 · Spoi olabilir!!
Sürükleyici alıp götüren bir kitap. Içindeki hikayelerle Nora'nın yaşadıklarından bir şeyler çıkarabilirsiniz. Son sayfayı kapatınca farklı bir bakış açısı kazandığımı fark ettim pişmanlıkların hayatımı sadece kötü yonde ilerleteceğini , kendi istemediklerimi yapmamam gerektiğini , ve resime bütünüyle bakmayı. Sonunda biraz daha devam etmesini istedim kendi hayatında neleri seçeceğini merak etmedim değil ama onceki yaşamlarını unutmadan yaşaması güzeldi. Orada kötü sonuçlananların burada da olmamasını sağlamaya çalışması -mesela piyano dersi için diretmesi - deneyimlerini bir bütün haline getirip sıfırdan bir hayat yapması gerçekten güzeldi. Kesinlikle okunmalı hayata daha farklı bir bakış açısıyla bakacaksınız.