·144 syf.····Okunma: 09 Aralık 2022 20:35 kapağından da anlaşılacağı üzere vampir konulu gotik tarzda olmaya çalışmış ama başaramamış bir hikaye. bir çok gotik eserde olduğu gibi vampirler, şatolar, mezarlar ve rahipler vardı ama bana o gotik hava asla geçmedi. zaten çok kısaydı bir de üstüne basit bir anlatımı olunca sevmem mümkün olmadı. eğer 11-12 yaşlarımda okumuş olsaydım bir ihtimal severdim ama şu an daha iyi kitaplar gördüğüm için sevemedim maalesef.