Puan vermedi·368 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Aralık 2022 18:37 Romanın anlatım dili biraz masal anlatır gibi. Ama Rus yazarların genel karakteristiğini taşıyor. Rahat bir kafa ile ve ara vermeden okumak gerek. Kitaba kapılıp okumaya devam etme isteğini tetikleyen bir akış yakalayamadım. Okumak için inat etmem gerekti. Ama okuyun bence leziz bir tat bırakıyor ruhta.. Okuyoruz, alfabeyi deşifre ediyoruz. Okuruz-yazarız ama yazar karakterler üzerinden soruyor hayatı okuyabiliyor musunuz? Hayatın abecesi size ne diyor farkına varabiliyor musunuz? Korktuğunuz böcüleriniz kimler, neler gerçekten varlar mı? Yoksa kafanızda böcü mü besliyorsunuz harfleri okuyabildiğiniz için.