eda
@prunuscerasus
Takip Et
toksik
Beni ben olduğum için mi yoksa ben olmadığım için mi seviyorsunuz? Ya da ben ben olsam da ben olmasam da sevmiyor musunuz beni gerçekten?
9 Ekim 1929
·
Kitabı okudu
Ophelia'ya Mektuplar
Fernando Pessoa
85 beğeni
·
2 paylaşım
·
1 alıntı
·
1 +1'leme
·
776 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
BANANE ABİ YA
youtu.be/jqIDV53GKB4
2
Mrs. C.S.K.
Her gece uyumadan önce sorulan o soru @EnistenizMesutC :)
4
Mr. M.K.
Seni çok seviyorum
2
eda
Gönderi Sahibi
benim darlama seviyesi
youtu.be/wPmVuR1z1rk
3
Gizle