toksik
Beni ben olduğum için mi yoksa ben olmadığım için mi seviyorsunuz? Ya da ben ben olsam da ben olmasam da sevmiyor musunuz beni gerçekten?
9 Ekim 1929·Kitabı okudu
··1 alıntı·
1 +1'leme
·
776 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Her gece uyumadan önce sorulan o soru @EnistenizMesutC :)
Seni çok seviyorum
eda
Gönderi Sahibi
benim darlama seviyesi youtu.be/wPmVuR1z1rk