Kitap yorumuna girmeden önce sevgili martı yayınlarına bir şey demek istiyorum. Acaba artık editörlerinizi, çevirmenlerinizi falan mı değiştirseniz de doğru düzgün kitaplar çıkartmaya başlasanız.Şimdi diyebilirsiniz madem beğenmiyorsun okuma genç-yetişkin ama benim sorunum türle değil hatta sevdiğim türler arasında ama çevrilecek o kadar genç-yetişkin kitap varken özenle mi seçiyorsunuz anlamıyorum veya yayınevinin son zamanda çıkardığı kitapların neden çoğu smut içerikli?Kitabın konusundan içeriğinden önce çeviri çok kötüydü. Özellikle 'Loren Hale beni daha iyi siker' kısmı gerçekten beni delirtti ya. A1 seviyesindeki kişiler bile daha düzgün çeviri yapabilir. Bunun haricinde kitap aslında bir noktada güzel bir konuya değiniyor ama ben bu konun yeteri kadar iyi işlendiğini de düşünmüyorum. Karakter bağımlılıklarının ve bu bağımlılıkların onları getirdiği noktanın farkındalar ama asla piskolojik destek almayı düşünmüyorlar. Lütfen ama bu kitap edebiyatını kenara bırakıp kitapların toplumsal hayatı ve okuyucuları nasıl etkilediğini düşünelim. Çok güzel mesajlar verebilecekken köşeyi dönen bir kitaptı benim için. Tabii ki her kitap toplumsal mesajlar vermek zorunda değil ancak en azından karakter gelişimi gösterebilirdi. Lil benim için özel bir karakter oldu çünkü kendini sürekli sevilmeye layık biri olarak görmüyor kendini kendi içinde böyle kodlamış, yavaş yavaş kabuğunu kırması benim hoşuma gitti. Lo'nun da aynı zamanda kendi ailevi ve piskolojik problemlerine rağmen lil kabullenmesi güzeldi ve aralarındaki arkadaşlık ilişkisi özeldi ama ilişkileri konusunda aynı şeyi söyleyemem maalesef. Lo'nun ilişkilerine daha çok güveni olmasını isterdim her an kabullenebilecek bir karakter. Bağımlılıklarını kendi içlerinde yenme düşüncesini bırakıp biraz da olsa harekete geçmeleri kitapta sayılı güzel şeylerdendi. Dediğim gibi çok güzel yerlere çekilebilecek bir kitaptı ama çekilemedi. Kötü çevirisinin de etkisiyle bu puanı verdim. Sende hiçbir kitabı beğenmiyorsun diyebilirsiniz ama gerçekten biraz bu konuda kendimize gelmemiz gerekiyor yoksa mükemmel iyi içerikli kitaplar beklemiyorum. Kötü olaylar, karakterler olacak ki bizlerde bir şeyler okuyabilelim. Bu şekilde benim çok sevdiğim bir kitap olmadı ama ağırlıklı olarak çeviri kitaplara özen verdiğim için şans verdiğim bir kitaptı şimdiden okuyacaklara keyifli okumalar dilerim.