·216 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Aralık 2022 00:12 Kitap güzel başlıyor. Farkındalık oluşturuyor. Dikkatli okuduğumuzda içimizi keşfedip sorunlarımızı masaya yatırıyoruz. Çok başarılıydı.
İlerleyen bölümde ise bu sorunların aslında nasıl olduğu, nasıl çözümlenmesi gerektiği ele alınıyor. Bu kısım da başarılıydı lakin ben tekrara çok kapıldım. Sanki bu kısımı zaten benimsemiş ve okumuştum, tekrar karşına çıktı gibi olaylar yaşadım. Bu yüzden akıcılığından beni kopardı.
Okuduğum ilk kişisel gelişim kitabıydı. Tavsiye ederim.