#şiirtaşı
.
Haftaya ağır geçirdiğim bir hastalık sürecinden sonra yeni yeni toparlamaya çalışırken güzel bir şiir kitabı ile merhaba demek istiyorum .
@okur.kitapligi ndan yayınlanan sevgili @ademturan.17 hocamın kitabı. İçeriğinde #ateşşiirler ve #taşşiirler olmak üzere iki bölümde şiirler yer almakta. Beni taş şiirler bayağı bir etkilerken, sizlere bu bölümden ' sokak taşı ' ile sağlıklı haftalar dilerim.
Sokak Taşı
Sokağın nabzı bende atar geceleyin gündüzün
Bende yıllanır şehrin puslu yüzü, upuzun.
Sokağı sokak bilin, destuuur! diyerek,
Sağa sola, konu komşuya sıcacık merhabalar.
Halkın derdi de dermanı da bendedir
Bende dillenir sokağın bütün çocukları:
Bizim sokak buraya
Yumruk havaya!