Öncelikle herkese tekrardan selamm. Çok uzun zaman sonra yeniden buradayım. Gerçekten de özlemişim ;). Bugün sizleri bu uzun aradan sonra N.G. KABAL'ın kaleme aldığı Gençlik Serisi'nin ilk kitabı Biri Sizi Düşünüyor ile karşınızdayımm. Bu kitabı okuyalı 6-7 ay oldu sanırım ama kitap bende hala rastgele bir sayfa açtığımda aynı etkiyi ve heyecanı bırakıyor. Bu kitap KABAL'ın diğer kitaplarına göre çok beğenilen bir kitap değil. Bunun nedenin ise bu kitabı gerçekten de sadece derin ve geniş bir bakış açısı olanların beğenebileceğini düşünüyorum. KABAL'ın okuduğum diğer kitaplarına göre bu kitabın yazım dile daha ağır bana göre. Yazarımızın önceden de paylaştığım kitaplarında da bahsetmiştim bu kitaplar çıtır , bir günde bitirebileceğiniz kitaplar değil.
Nazlı ve Ezel üniversitede İngiliz Edebiyatı okuyan iki gençtir. Nazlı geçmişinde yaşadığı nedenlerden dolayı kendini derslerine ve kitaplara vermiş bir kızdır. Bir gün Nazlı, Jane Austen hakkında yazdığı mükemmel biyografisinden sınıfta ilk defa ondan daha yüksel alan birilerini görünce ders hakkında konuşmak için Belma hocanın yanına gider. Belma Hoca ona eğer ders notunu yükseltmek istiyorsa ; tamamen zıt ve saçma yazmasına rağmen sınıfta ondan yüksek not alan öğrenciyi bulup onunla birbirlerine ayna olmalarını ister. Bu öğrenci ise Ezel'dir. Nazlı ve Ezel'in bol olaylı ve aksiyonlu aşk olaylarını okuyoruz kitapta. Kitap bana göre diyaloglar yarı texting(telefon üzerinden mesajlaşma). Beni bu kitapta en çok etkileyen olayın kitabın sonu olduğunu belirtmek istiyorum. Gerçekten de ağzınızı açık bırakacak ve çok duygusal bir sondu. "Aslında dost mu düşman yoksa düşman mı dost ?" cümlesi bu son için yazılmış gerçekten de. Kitabı tavsiye ediyorum fakat daha önce herhangi bir KABAL'ın kitabını okumadıysanız size yazarın dili çok ağır ve sıkıcı gelebilir. Kitaba puanım 8/10. Uzun bir yorum oldu. Hoşçakalınn.