Yazarın okuduğum ilk kitabı. Bu kitabını uzun zamandır okumayı düşünüyordum ve başlaması ile bitirmesi bir oldu. Feminist yazarların genelinde gördüğüm ve beni rahatsız eden bir şey var ki o da kadınların göklere çıkartılırken erkeklerin neredeyse aşağılandığı bir yazım hali. Kadınların değerini anlatmak isterken erkeklerin üstüne basarak bunu yapmak her zaman itici gelmiştir. Yazar bu hataya düşmemiş. Olayları çok gerçekçi bir yaklaşımla ele almış. Dili de inanılmaz akıcı. Kitabı okurken kafanızda da devamlı "Coğrafya kaderdir" dedirtiyor.