Psikolojik bir yaklaşımla; günlük hayatta sorun yaşayan kişinin geçmişte atalarından veya çocukluğundan gelmiş olan ruhsal bir sıkıntısı olduğu üzerine bir kuram oluşturulmuş. Bu kurama dayanarak çeşitli hastalar ile yapılan çalışmalar ve sonucunda bulunan aile sorunu dile getiriliyor. Örneğin küçükken annesinden az süt emmiş olan bir bebeğin büyüyünce yaşadığı sorunlara veya babaannesi küçük yaşta evlendirilmiş bir kadının babaannesinden kadına geçen negatif enerji nedeniyle yaşadığı sorunlara terapi çalışması yapılarak çözüm bulmaya çalışılıyor. Ben genel olarak kitabı beğenemedim. Kısa öykü gibi her bir hastanın geçmiş hikayesi ve ardından gelen kısa terapi deneyimi ve mutlu son. Hasta eskiden beri gelen ruhsal veya düşünsel sorunlardan kurtuluyor. Tabi bu terapinin ne kadar etkili olduğunu yazarın anlatımına bağlı kalarak olumlu görüyoruz. Dediğim gibi ben beğenemedim bu kitabı, bana hitap etmedi. Kitap hakkında bir fikir vermek adına bu yorumu yazma gereği hissettim.
Herkese keyifli okumalar diliyorum!
Ataların İzleriSabri Salış
Katılıyorum…. Pek bilimsel değil… hastalıklar zaten genetik olarakaktarılır. Bu ruhsal bir aktarıöın kanıtı değildir.
Genwl olarak nası terapi yapıldığı da gizli tutuluyor.
Biraz kolpa kokusu var. Ama insanı da merak ettiriyor