Puan vermedi·168 syf.··Beğendi
· Yazarın okuduğum ilk kitabı " ÖZGÜR ÇOCUK " .
İncelemek için elime aldığımda kitabı bitirmeye karar verdim çok ilgimi çekti zira serde eğitimcilik varken
Gayet net ve kararlı bulduğum için çekti beni bir yerde .
Tüm ebeveyn ve eğitimcilerin öncelikli olarak okuması gereken kitaplardan olduğunu düşünüyorum .. Hoş başarının not esasına dayandırıldığı bir öğretim sisteminde ne derece kabul görür yazarın düşünceleri varın siz düşünün.
Öğrencilerine rol model olan fakat onları bağımsız ve kendi kararlarını alabilecek bireyler olarak yetiştirme hususunda yaratıcılıklarını desteklemek noktasında çok önemli noktalara işaret eden yazar müfredatın sınır çizdiği kıstasların üstünde bir destekle öğrenciyi güdülüyor .
Terzi kendi söküğünü dikemez hesabı doğruyu bilmek ama onu uygulayamamakta ayrı handikap . Hem evdeki çocuğunuza hem öğrencilerinize...
Bu #kitap bir nevi #rehber olarak önümüze çıkıyor bu noktada da ...
Çocukların özerkliğini desteklemek ve yapabilecekleri noktasında cesaret vererek gerektiğinde geri çekilmek .
Ha geri cekilmeyince güvenmiyor muyuz çocuğumuza bu da tıkanan bir güzergah aslında çevre ve sosyal koşullar hepimizi yoruyor bir güvenlik arayışı içinde olduğumuz için çocukları korumak istiyoruz bir sahiplenme düşüncesi ile onların yaratıcılığına zarar verdiğimizi bilmeden ..
Mutlaka okuyun.