jean louis 12 kasım günü kaybetmiş hayat arkadaşını. Ama en kötüsü onu hatıralarda kaybedememesi.Bu devirde rastlanması zor bi sevgi beslemiş eşine.şöyle ifade etmiş eşini kaybedişni 'seni benim vücudumdan kesip aldılar,beni uyuşturmadan'...bana emre aydının her şey biraz hala sen şarksını hatırlatıyor. lütfen okuyun okutun