"YAKMAK BİR ZEVKTİ"
10/10
·208 syf.··
Beğendi
·
2022 1. kitabı
Bir distopya da geçtiği söyleniyor ama günümüz dünyasına okadar yakın hissettirdi ki beni . Belki henüz kitaplar yasak değil ama genede kimse okumuyor , okuduğunu anlatmaya paylaşmaya çalışsan öcü görmüş gibi kaçıp bomboş duvarlara koşuyorlar. Yazarın kitabı yazdığı dönemde televizyon yeni yeni çıkmış ve bu duruma olan tepkisini bu kitapla aktarmış . Acaba diyorum yazar biraz daha günümüzde yaşasaydı günümüz telefonları ve bağımlılığı hakkında neler yazardı ? Eskiden uyumak için televizyonu kapatıp yatak odasına gidiliyordu , mutfağında televizyon yoksa yemek yerken bir şey izleyemiyordun ama günümüzde öyle bir hal almış durumdaki kitapta bahsedilen duvarlar artık her an her saniye bizle oradaki "aile" kavramını gerçeği sayan okadar insan var ki gerçekliklerini unutup. kitFahrenheit 451
Düşünce
Fahrenheit 451Ray Bradbury · İthaki Yayınları · 2022108,4bin okunma
·
9 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.