Kitap benim için çok özel kitap. Sevgilimle okuduğum ilk kitap. Ve sonunda gözyaşlarımı tutamadım. Martinle beraber mutlu olduk. Üzüldük. Bazen sinirden kitabı okumayı bıraktık. Sonra tekrar okuduk. Çok güzeldi. Hep risk edemiyodum okumaya. Kitaplığımda kalırdı öylece. Sonra aniden karar vererek okumaya başladık. Martini seven ve onu her haliyle kabul eden kıza çok üzülmüştüm. Ama Martine daha çok üzülmüştüm. Kitabın sonunda o kadar keşke dedim ki anlatamam. Nerdeyse her paragrafta keşke sözü çıktı ağzımdan. Gerçekten de keşke böyle bir son olmasaydı. Herkese inat herşey güzel olsaydı .