yaşamak adlı kitabını okuduğum ve mest olduğum bir yazar. kitap öyle sürükleyiciydi ki bir günü aşkın bitirmiştim. okuduğum anlarda bahsedilen ortamda yaşadım,duyguları hissettim,pişmanlığı ve merhameti gördüm. henüz okumayanların alınacaklar listelerine eklemelerini tavsiye ederim.