Des diyorum başka bir şey demiyorum Karakterlere bayıldım, Callie olsun Pazarlıkçı olsun. Serinin ilk kitabı olduğu için giriş gibiydi, çok fantastik yerlere gelemedik ama dibine kadar romance okuduk. Pazarlıkçı freskten yorganımı tekmeletti. Toxic erkeklerden ne yorulmuşuz ya temiz bir hava gibi geldi. Rock grubu tişörtleriyle de kalbimizi
çaldı reis. İkinci kitabı aldım bile hadi bakalım.