·376 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Aralık 2022 00:00 Ne yalan söyleyeyim uzun zamandır çerezlik bir kitap okumamıştım, o yüzden okuma kolaylığı bir tokat gibiydi. Eh, sanırım sorun bende değilmiş. Arkadaşımdan ödünç alarak bir günde biirdiğim bir okuma oldu. Daisy Jones ve The Six ilginç bir konuya sahip, özellikle benim gibi müzik gruplarıyla alakalı film ve belgesel izlemeye bayılıyorsanız tam size göre, en azından arka kapak bunu vadediyor ama vadettiği şeylerin ne kadarına okura verdiği, işte bu tartışılır. Klasik okumalarından sonra çerezlik kitaplara gıcık bir eleştirmen tavrıyla yaklaşmamak çok yorucu olsada takınabildiğim en pozitif tutumla yorumlayacağım bu kitabı. Kitap zevkliydi, gerçekten okuması kolaydı bazı kısımlar fazlaca gereksiz olsada kitabın genel akışını beğendim. Bazı karakterler, Karen'dan bahsediyorum, çok iyi yazılmıştı ve açıkçası Karen, kitap boyunca beni şaşırtan tek unsurdu. Kitabın yorumlarına biraz baktığınızda okurlar arasında bir Daisy mi, Camila mı savaşı olduğunu görürsünüz, bana kalırsa Billy için en doğru seçim Camila'ydı asıl anlamadığım kısım Camila'nın neden Billy ile olmak istediği :) Camila biraz manipülatif ama oldukça güçlü bir karakter Billy onunla hayatına devam etmese bile kendi ayakları üstünde çocuklarına bakabilecek bir kadın ama işte aşk, sanırım? Daha fazla uzatıp kendi kafamı da sizin kafanızı da kitap hakkında karıştırmak istemiyorum. Çerezlik bir kitap arıyorsanız keyifli bir okuma ama bana kalırsa vadettiği skandallarla dolu rock'n roll hayatı kitapta eksikti. Bu herkesin çok katılmayacağı bir düşünce olabilir ama Daisy'nin kitabın sonunda öleceğini düşünmüştüm. Rock'n roll hayatı değil mi? Hızlı yaşa hızlı öl. Kimsenin uyuşturucudan ölmemesi iyi bir şey olsa da bu 'her şey tatlıya bağlandı' havası kitabın içindeki o karmaşa, kaos ve bir anlam bulma çabasına çok ters düşmüştü. Yani toparlamam gerekirse sonu oldukça zayıf bittiği için beni biraz hayal kırıklığına uğratan basit bir okumaydı.