Kitap bitti , tadı kaldı
Puan vermedi·164 syf.··
2022 23. kitabı
·
15 günde okudu
·
Okunma: 18 Aralık 2022 16:23
Bu kitabı okumak , yazarla bir kahve , bir kadeh şarap eşliğinde konudan konuya atlayarak tatlı bir sohbet etmek gibiydi. Kah güldüm , kah ağladım. En çok etkilendiğim "boşluk " ve " Rauf abi " bölümleri oldu. Samimi anlatımını sevdim
Duygular
Babalar ve OğullarNihat Sırdar · İnkılab Kitabevi · 202276 okunma
·
74 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.