Öncelikle kitabı okurken fantastik sanmam ile kapitalizm ile ilgili anlamam kendime gülmeme sebep oldu:) bilmezliğime verin, dünyada olan durumun hayvanlar üzerinden bir örneği. Domuzlar yönetici üst sınıf, ve diğer hayvanlar hepsi okurken çok tanıdık geldi. Dünya sorunlarından uzaklaşmak isteyenler okumasa daha iyi çünkü tamamen siyasetle ilgili olmasa da malesef gerçekler diyebirizi :)