Puan vermedi·150 syf.··
2022 107. kitabı
#okudumbitti #yorum #meleklerevi @kitapyurduyayincilik Nermin Agaründaykaçar #kadınaşiddetehayır Herkese merhabalar Canım ülkemde kadın, çocuk, hayvan ve ağaç olmak çok zor. Çünkü her an bir psikopatın ellerinde hayatınızın son bulma ihtimali çok yüksek. Ne acı... Konuşacak o kadar çok şey var ki, hani konuşsam faydasınyok sussam gönlüm razı değil misali... Kanayan yaralarımıza parmak basan bir kitap yorumuyla geldim sizlere bugün. Oldukça sade ve akıcı bir şekilde kaleme alınan kitabımızı iki saat kadar bir zaman içinde okudum. Melike kocası tarafından şiddet gören ve boşanmak için avukat Aysu'ya başvuran bir kadın. Tıpkı binlerce kadın gibi şiddetten kaçmaya kurtulmaya çalışırken evladı için katiline bir şans daha vermeye razı olur. İyi niyetle çıkılan yolun sonu pek iyiliğe varmasa da avukat Aysu ve yaptıkları taktire şayandı. Her gün kadın cinayeti ile uyandığımız günlerin son bulması ve kanunların bu konudaki yaptırımların çok daha ciddi olmasını umarak kitabı okumanızı tavsiye ederim. Yine yeniden farklı kitap yorumlarında buluşuncaya kadar mutlu kalın kitaplarla
Melekler EviNermin Güday Kaçar · Kitapyurdu Doğrudan Yayıncılık · 202110 okunma
·
9 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.