MELEKLER EVİ
"Hayatın ne kadar kısa olduğunu, sadece üzüntülü zamanlarda hatırlıyordu insanlar. Yaşam, tıpkı çıkışı olmayan bir dolambaç gibiydi ve bu dolambacın içinde tehlikeleri, sürprizleri bilmeden ilerliyorduk. Bazılarının kaderle ilişkilendirmek istemediği olaylar zinciri sonuçta insanı yine kaderine götürüyordu."
Avukat Aysun Kara karakteri ile farklı hayatların içerisinde beraber yol aldım. Kimi çok üzüldüm, okuduğum satır ile şok oldum ve o kısmı bir daha okudum kahroldum... Bu kadın cinayetleri ne zaman son bulacak? Taksi şoförünün hikayesinde güçlünün güçsüzü eziyor oluşu ve sindirilmiş insanların haklarını aramayı akıl edemeyişleri de ayrı üzücü bir konu. Boşanmalar sonrası ayrılıklarda çocukların silah gibi kullanılmasını ise ben halen kabul edemiyorum. Neden diye sorguluyorum çoğu zaman... Eserde geçen bir konu daha, bayramlarda şeker toplamaya çıkan çocukların kaçırılışı... nasıl bu kadar kötü olabiliyor insanlar... bayramın, mutluluğun tadını çıkarmaya çalışan çocukların hayatlarını çalarak ellerine ne geçiyor... bu kadar mı vicdansız olunur... çocukların oyun alanlarının kalmaması, tacizler, çocuk mafyaları bitmeyecek mi? Avukat Aysun'un pes etmeden büyük çabalar göstererek büyük bir azim ile bu konulardaki mücadelesine de hayran kaldım. Yazarımızın emeğine yüreğine sağlık. Sevgiyle.
#nermingüdaykaçar #meleklerevi #okudumbitti #yorum