“ Çünkü ev seni göğsüne bastırır.”
9/10
·144 syf.··
2022 8. kitabı
“İyi ki hatalarımız ve kusurlarımız var. İnsanı, insan yapan biraz da budur. Yenilgileri.” “En babasız evlerin, yetim kalmış odalarında çiçekler büyütmüş kadınlar kadar canım yandı o gece. Kaburgalarıma saplanmış en paslı hançerleri söküp, geceye yürüdüm korkusuz. Ellerinin beyazlığını aradım kuytularda, yoktu. Tutacak bir el bulamadığı ilk yerden, eve döner insan hep.” Yaklaşık 1 ay önce okuyup bitirdiğim bir kitap. Sık sık açıp bazı cümlelerini tekrar tekrar okuyorum. Bolca altını çizebilceğiniz içinde mutlaka sizden bir parça bulacağınız harika bir eser.
Edebiyat
Eve Döner İnsan HepAli Bayam · Hayykitap · 01,031 okunma
·
72 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.