%34 (250/720 syf.)·
Beğendi
Carl Kerenyi
7.5/10 · 139 okunma
·
1 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Harika bir kitap olduğunu duymuştum. Kitap hakkındaki harika fikirlerini duymak için sabırsızlanıyorum! 🙏🏻
Nurşah
Gönderi Sahibi
Ben de öyle duymuştum, büyük bir zevkle okuyorum. Bu şansı bana verdiğin için çok minnettarım. Kitap için çook teşekkürler🥰