*Bu kitap uzun uzun yorum girmeme açıklamama değmeyecek kadar kötü bir kitaptır. Dark romance taciz güzellemesi demek değildir.Ben zamanımı okuyarak yeteri kadar çalmış bulunuyorum, lütfen siz okuyarak, alarak çalmayın. Çok çok çok kötüydü.Kitabın sonu merak uyandırıcıydı ama üç yanlış bir doğruyu götürür. Sevgili Lapis yayınları umarım bir gün kendine gelir, ben nasıl kitaplar basıyormuşum, bu editörlerim ve çevirenlerim ne yapıyor dersin. Şimdiden okumayın. Teşekkürler. *