Söyleyecek pek bisiy yok aslında tek kelime ile Mükemmel,Özdemir Asaf en sevdiğim yazarlardan.Siirlerini CDsi ile kendi sesinden dinleyerek okumanızı tavsiye ederim.Kitaptan bir şiir ve sözle yorumumu bitiriyorum.Iyi okumalar.
EN SEVDİGİM SÖZ
Ne güzel olurdu ama.
Keşke sen ben olsan;
Seni sevmenin ne kadar zor olduğunu anlasan,Keşke ben sen olsam;
Bu kadar sevilmenin tadını çıkarsam.
VE EN GÜZEL ŞİİRLERİNDEN BI TANESI
"Seni saklayacağım inan
Yazdıklarımda,çizdiklerimde,
Şarkılarımda,sözlerimde.
Sen kalacaksın kimse bilmeyecek
Ve kimseler görmeyecek seni,
Yaşayacaksın gözlerimde."