Puan vermedi·120 syf.··
2022 11. kitabı
Söyleyecek pek bisiy yok aslında tek kelime ile Mükemmel,Özdemir Asaf en sevdiğim yazarlardan.Siirlerini CDsi ile kendi sesinden dinleyerek okumanızı tavsiye ederim.Kitaptan bir şiir ve sözle yorumumu bitiriyorum.Iyi okumalar. EN SEVDİGİM SÖZ Ne güzel olurdu ama. Keşke sen ben olsan; Seni sevmenin ne kadar zor olduğunu anlasan,Keşke ben sen olsam; Bu kadar sevilmenin tadını çıkarsam. VE EN GÜZEL ŞİİRLERİNDEN BI TANESI "Seni saklayacağım inan Yazdıklarımda,çizdiklerimde, Şarkılarımda,sözlerimde. Sen kalacaksın kimse bilmeyecek Ve kimseler görmeyecek seni, Yaşayacaksın gözlerimde."
Sen Bana Bakma, Ben Senin Baktığın Yönde OlurumÖzdemir Asaf · Yapı Kredi Yayınları · 20192,405 okunma
·
55 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.