Çok zaman önce başlanmış ancak nihayetenmiş bir eser.
Roman, kadının trajedisine odaklanırken erkeğin travmatik yaşantılarına da samimiyet ve içtenlikle yer veriyor.
Melek adlı zavallı bir kızcagızın yaşlı, zorba , psikopat bir adamın eline düşmesi ve zulmü bizzat gören insanların 3 maymunu oynaması..Herkes ahlâk bekçisi ama kimse birşey yapmıyor.. Zulmün, ataerkil sistemin karşısında susturulan, duyguları alınan bütün kadınlara Pınar Kür vesilesiyle selâm olsun…
Daha aydınlık günlere..
"Hep susuyorlar. Suçluluğu kesin olanlar. Ne yapsalar suçluluktan kurtulamayacağını bilenler."
Başından sonuna kadar tüyler diken diken.....