Puan vermedi·172 syf.····Okunma: 25 Aralık 2022 21:25 Mürebbiye, arka kapak tanıtım yazısından dikkatimi çeken bir kitaptı ama çok büyük bir beklentiyle başlamamıştım. Yine de beklentimin bir tık üstünde akıcı ve merak uyandıran bir kitaptı.
Kitapta birçok konuda yer yer alaylı ve günümüzde de geçerli olabilecek çeşitli eleştiriler vardı. Bu bakımdan okumak keyifliydi. Fakat bazen karakterlerin iç monologlarında sıkıldığım yerler oldu.
Dil olarak sade bir dile sahipti, yer yer ağız ve şivelere ayrıca baş karakterin Fransız olması dolayısıyla Fransızca kelimelere rastlanıyordu. Bu durum rahatsız edici değildi.
Benim için güzel bir okuma deneyimiydi okuyacaklara iyi okumalar dilerim.