Tesla beyciğime katılmamak mümkün değil. Cehaletin yokluğu pürüzsüzlüğe benziyor. Sürtünme olmadığı takdirde ısınamayacağımıza göre cehalete ihtiyacımız var. Zamanın da maddenin hareketiyle ilgili bir nispetlilik durumu olduğunu söyleyebilirsek eğer, cehalet olmasaydı zaman geçmeyecekti. Sürtünmeden hareket edebilmek korkunç olurdu. Bu yüzden cahille sohbet ettiğimizde zamanın çok yavaş aktığını düşünürüz :D