Kitap aslında çok güzel ama başlangıçta defalarca başladım bıraktım. Sebebi ise hikayeye girmekte yaşadığım zorluk. Ya kitap için ben doğru zamanda elime alamadım ya da doğru olgunlukta oturup bir türlü okuyamadım. Ama içine girdikten sonra da su gibi bitiyor. Güzel hikayeler ve yaşamın acı yanlarını gözler önüne seriyor.