10/10
·416 syf.··
Beğendi
·
2022 29. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 16 Kasım 2022 00:12
Bayıla bayıla okudum. Çok güzeldi. Bitirdiğimde uzun süre etkisinden çıkamadım. Hatta birkaç kişiye de önerdim. Ağzımın şaşkınlıktan açık kaldığı da oldu gözlerimden yaşların kesilmediği de, özellikle Max’la Nadia’nın hikayesini okurken. O kadar akıcı bir kitaptı ki. Ağlamayacağımı bilsem tekrar tekrar okurdum. O yüzden tekrar okumamaya karar verdim. Kitapta geçenlerin gerçekte yaşanmış olması ve bunların çok yakın zaman diliminde olması da etkiledi beni. Yıllar önce olsa acısı hafifler gibi geldi. Kitapta üç kadından bahsediliyor. Üçünün de acı çekmeleri gerçekten çok acı. Araştırırken Zülfü Livaneli’nin de ailesinde acılar çekildiğini fark ettim. Bu kitapla ilgili son kelimelerimin şunlar olmasını isterim: Serenade für Nadia. Für Nadia
SerenadZülfü Livaneli · İnkılap Kitabevi · 2021164,2bin okunma
·
20 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.