rym
@gumshoeymm · 3yıl
Takip Et
"Çiçekler hiçbir şeyin kalıcı olmadığını öğretir bize; ne güzellikleri kalıcıdır ne de solgunlukları; çünkü sonradan yeni tohumlar veriler. Mutluyken de üzgünken de hatırla bunu. Her şey geçip gider, yaşlanır, ölür ve yeniden doğar."
Sayfa 28
·
Kitabı okudu
Casus
Paulo Coelho
2 beğeni
·
1 alıntı
·
12 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap