"Çiçekler hiçbir şeyin kalıcı olmadığını öğretir bize; ne güzellikleri kalıcıdır ne de solgunlukları; çünkü sonradan yeni tohumlar veriler. Mutluyken de üzgünken de hatırla bunu. Her şey geçip gider, yaşlanır, ölür ve yeniden doğar."
Sayfa 28·Kitabı okudu
·1 alıntı·
12 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.