Dilinin sadeliğine ve akıcılığına rağmen kesinlikle edebi bir eser. Japon mimarisi, tiyatrosu, eşyaları, kıyafetleri hatta yemekleri hakkında renkler, gölgeler, ışık gibi özellikleri batı ile karşılaştırıyor ve farklılıkların sebeplerini irdeliyor. Fakat bence ilgisi olanların okuması daha iyi olur. O yüzden öneriyorum diyemeyeceğim.