Kitap fazla akıcı değil. Ama yine de bize hayatın en gerçek yüzünü ölümü anlatıyor.
Ölümü farklı insanların - erkek ve ya kadın, zengin ve ya kafir, yaşlı ve ya genç olmalarına aldırmadan gerçekleşen bir durum olarak sergiliyor.
Hayatın tek gerçek yüzü ÖLÜM bu kitapta açık şekilde gösteriliyor