·328 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Haziran 2022 18:51 Çok güzel, şiir gibi bir türkçeyle yazılmış. Sevginin inceliğini okumak içimi ısıttı. Doğudaki yaşamları okumak etkileyiciydi. Özellikle su taşıyan, o çocukları olan, okul çağındaki küçük kızı. İnsana dair, insanın çektiği acılara, umuda dair cümleler bizi farklı yerlere götürüyor. Masadaki tabağın, çanağın bile bir anlamı olduğunu bilmek gözümüzden çoğu kez kaçan şey. Eksildiğinde, o yalnızlıkla baş başa kalınca çarpıyor bazı gerçekler. Hüzünlü ve bir o kadar da güzel bir yolculuktu. İyi ki okudum!