Umutsuzluk içinde umut arayan adam..
İç monolog tekniği beni kahramanla öyle bir özleştirdi ki okuduğum 6 saatlik zaman dilimi kitaptaki 6 haftalık idam sürecine eş değerdi. Bir çırpıda bitirebileceğim kitabı okumakta güçlük çektim fakat ilk defa yaşadığım bu güçlük, akıcılığın ve gerçekçiliğin getirdiği gerginlikten ötürüydü. Sanki karar benim için verilmişti, benim saçlarım kesilmişti ve soğuk giyotin tahtasına benim kafam konulmuştu..